beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Fråga Jocer!

Av Becca - 24 mars 2013 11:12

Tjena tänkte dra en fråga Jocer för   att få honom hur han ser ut i temprament o så!


1:Första gången du såg Becca! Vad tänkte du?Jag tänkte: Vad vill du?

2:Äter du mycket?Non stop...

3: Beskriv dig själv med ett ord!SNYGG!

4: Vad gör du det första som du gör på morgonen?Sommnar om...

5:Är du klumpig?Jag är ju så graciös som man bara kan bli.....  

6: Älskar du Becca? eller Gurka?GURKAAH!!!!

7: Vad är du rädd för?Ingenting....GAAAAAAH!!! EN SKOTER!!!! Nej men spray flaskor hatar jag...

8: Vad vill du göra i sommar?Jag vill rida ut me becca!

9: Vem äger dig?Gamlingen! (farfar)

10: Är det du som sätter reglerna?I AM THE BOSS!... Okej becca jag gör som du vill...

11: Vad gjorde du igår?Stickade en tröja av hö!

12: Får jag se den?Sorry men jag åt upp den..

13: Blir du glad när du ser Becca/gamgubben?Alltid!

14:Gillar du honung?Det passar inte en konung!

15: Passar du i sadel?Becca antyder att jag ser ut som en stoppad korv i den....

16: Lydig eller vild?VILD! Dam dam dam daaaaaaam!

17: Glad eller tjurig!?Jag är alltid glad!!  

18: Har du ätit glass?nää.. Har hört det är onyttigt och måste tänka på dieten....

19: Du inser att detta är näst sista frågan nu va?Jag är inte dum...!

20: Vad är klockan? Vet inte ska fråga Becca...becca vad är klockan? Aha 11:31

   

Sa ju det?! SNYGG!!

 

// Jocer och hans Becca

 

 
 
amalia

amalia

24 mars 2013 11:46

fin blogg!

http://www.awahlstroms.blogg.se

Becca

24 mars 2013 13:47

Tack! Du hade en skit fin blogg du me ^^

Kramizz becca

 
SS

SS

24 mars 2013 12:19

Skrattar fortfarande när jag ser bilden på Jocer då han har huvvet åt sidan. XD

http://ss-blogg.bloggplatsen.se

Becca

24 mars 2013 13:50

Jocer: " B*tch am fabulous!"
XD

 
Caitlin

Caitlin

24 mars 2013 12:48

Hahaha underbart skönt inlägg :P

Stickade en tröja av hö HAHA !

Skrattar så jag gråter snart... Tack detta gjorde min dag!
Kram

http://NotFadeAway.bloggplatsen.se

Becca

24 mars 2013 13:51

Haha ja du min häst har humor! Jag tog svar som passar hans personlighet!

Kramizz på dig me!

 
Amanda

Amanda

24 mars 2013 22:39

Snyggingen då!

Love the humor måste jag säga Haha!

http://greatnesscomeswithsuccess

Becca

25 mars 2013 16:49

Haha tack mandis!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards